Іномарки

Автомутанти: Нива Ferrari

Погодьтеся, поєднання брендів досить незвичайне. Проте такі автомобілі існували, брали участь в автомобільних перегонах і здобували перемоги!

У 90-х роках на трасах італійського позашляхового чемпіонату C.I.V.F. – Campionato Italiano Velocità Fuoristrada – з’явився незвичайний автомобіль Lada Niva Ferrari. Італієць Філіпо Мартореллі пілотував прототип, створений на базі вазовської “Ниви”. 300-сильний двигун Ferrari (ним оснащувалась Lancia Thema 8.32) було встановлено за сидінням пілота. Машина вийшла дуже успішною – на рахунку Мартореллі перемоги на етапах C.I.V.F. та підсумкове перше місце у класі 2000.

Крім двигуна легендарної марки машина хизувалась і ще одним цікавим технічним рішенням – центральний диференціал керувався окремою педаллю. Таким чином, замість трьох педалей у розпорядженні гонщика їх було аж чотири!

У нульові роки у C.I.V.F. виступала спадкоємиця машини Мартореллі – Бруно Маццуолі побудував ще більш незвичайний автомобіль. Його Lada Niva хизувалась двома (!) моторами від спортбайка Yamaha R1 сумарною потужністю 330 к.с.