Огляд автомобілів

Nissan Leaf перетворили на пересувну електростанцію

Компанія Nissan представила концепцію повністю електричного аварійного автомобіля, завдання якого – забезпечення електричною енергією медичного, освітлювального та рятувального обладнання під час техногенних та природних катастроф до повного відновлення електропостачання.

Прототип Nissan Re-Leaf побудований на базі серійного хетчбека Leaf у максимальній комплектації Tekna. Батарею ємністю 62 кВт•год запозичили у «дальнобійного» Leaf e+. Заряду такої батареї достатньо для забезпечення енергією середнього європейського домогосподарства протягом шести днів. Як і серійний Leaf, прототип Re-Leaf вміє не лише забирати електрику з мережі, а й віддавати її назад.

Для підключення стороннього обладнання на кузові концепту встановлені всі погодні промислові роз’єми живлення, що дозволяють підключати пристрої, що працюють у діапазоні напруги 110-220 вольт. Як стверджують у компанії, Re-Leaf може працювати безпосередньо у зоні стихійного лиха.

Стихійні лиха є основною причиною відключення електроенергії. За даними Світового банку, у період з 2000 по 2017 рік стихійні лиха та зміна клімату спричинили 37% відключень електроенергії в Європі та 44% у США.

У разі стихійного лиха відновлення електропостачання займає середньому від 24 до 48 годин. Протягом цього часу джерелом енергії може бути Re-Leaf. У Японії електрокари Nissan Leaf використовуються як джерела аварійного електропостачання та для транспортування після стихійних лих з 2011 року. З цією метою компанія уклала угоди з більш як 60 місцевими органами влади.