Огляд автомобілів

Огляд Ssang Yong Actyon

Світова прем’єра Ssang Yong Actyon відбулася на Міжнародному автосалоні SIA 2006. Автомобіль поєднав у собі переваги повнопривідного позашляховика та комфорт седана, чудову динаміку та мінімальну витрату палива. Однаково гарний в умовах міста та повного бездоріжжя. Відмінно підійде любителям пригод та активного відпочинку.

Дизайн від британського дизайнера Кена Грінлі не залишить непоміченим автомобіль на дорогах міста. Зухвалий анфас і динамічний профіль виглядають гармонійно та монументально. Відмінною рисою цього позашляховика є рамна конструкція.

Усі двигуни Ssang Yong виробляються за ліцензією Mercedes-Benz. Actyon оснащується бензиновим (2,3 л – 150 к.с.) та високотехнологічним турбодизелем із системою common-rail третього покоління (2.0Xdi – 141 к.с.). На вибір покупця пропонуються автомобілі з механічною п’ятишвидкісною або автоматичною чотиридіапазонною коробкою передач.

Система повного приводу (Part-Time), що підключається, і повний набір систем активної та пасивної безпеки гарантують впевнений рух на будь-якій дорозі.

У базовій комплектації є дві фронтальні подушки безпеки, ABS, енергопоглинаюча рульова колонка, система клімат-контролю, підігрів передніх сидінь, електроприводи дзеркал та склопідйомників та відмінна аудіосистема з 6 динаміками. У додаткових опціях вважаються система динамічної стабілізації ESP, оздоблення салону шкірою, задній диференціал підвищеного тертя та фірмова сигналізація.

Пізніше за основою кросовера створили однойменний повнопривідний пікап Ssang Yong Actyon Sports. Він успадкував передню частину кузова, агрегати (двигуни, КПП) та салон свого «попередника», але відрізняється наявністю окремого вантажного відсіку, представленого у двох варіантах – звичайному та зі спеціальною надбудовою (опціонально). Крім того, колісну базу пікапа подовжили на 320 мм, а його габаритна довжина за рахунок багажника зросла на 510 міліметів. Відповідно, у Actyon Sports трохи збільшився задній звис, а також зменшився кут з’їзду. У технічному начинні серйозних змін не відбулося.

Підвіска пікапа не зазнала змін — спереду використано схему з подвійних поперечних важелів, ззаду — нерозрізний міст на 5-важільній підвісці Multilink та гвинтових пружинах. Трансмісія Actyon Sports, крім системи повного приводу Part Time, доповнена демультиплікатором, який включає знижений ряд передач при попаданні на бездоріжжя.

Кузов Ssang Yong Actyon Sports встановлений на просторовій рамі, яка має спеціальну тришарову конструкцію та оберігає автомобіль від пошкоджень в умовах бездоріжжя, а також служить одним із головних елементів пасивної безпеки, ефективно поглинаючи та розсіюючи енергію удару.

Потужний, тяжкий та економічний дизельний двигун дозволить швидко дістатися місця відпочинку. Силовий агрегат забезпечує тягове зусилля 2300 кг і здатний буксирувати масивні вантажі.

У стандартне оснащення Actyon Sports увійшли подушка безпеки водія, АBS, кондиціонер, підігрів передніх сидінь, електроприводи дзеркал і склопідйомників, протитуманні фари, 16-дюймові легкосплавні колісні диски, центральний замок з дистанційним керуванням, сигналізація, пластиковий захист вантажного відсіку . Як опція на Actyon Sports пропонувалася передня подушка безпеки для пасажира, клімат-контроль, шкіряна оббивка крісел, кнопки управління аудіосистемою на кермі, 18-дюймові легкосплавні диски, а також різні варіанти надбудов для кузова.

У 2010 році на зміну першому поколінню прийшов New Actyon. Приставка New з’явилася в назві, щоб не плутали нову модель із попередньою, яка не поспішала залишати наш ринок. До речі, на деяких ринках друга генерація моделі продається як Korando.

Екстер’єр New Action виявився менш спірним, ніж у попереднього покоління. Над дизайном корейцям допомогло розробити італійське ательє Guigiaro. Непомітні блоки головної оптики, трохи «витягнуті» на передні крила. Стильний передній бампер з фальш-решіткою, хромованою накладкою та протитуманними фарами. Покажчики поворотів, вмонтовані у бічні дзеркала. В міру потужні колісні арки. Просто і зі смаком нічого зайвого.

Інтер’єр аскетичний, матеріали обробки бюджетні, але він ергономічний і сучасною начинкою не обділений. Вже в проміжних комплектаціях передбачено круїз-контроль, електропакет, мультимедійну систему, підігрів передніх сидінь. Доступні варіанти зі шкіряними сидіннями. Ну а зі зростанням ціни автомобіль можна укомплектувати люком, парктроніком, електричними налаштуваннями сидінь та іншими радощами.

Ще один плюс інтер’єру – простір. Діапазонів «ходу» сидінь та керма вистачає, щоб навіть четверо рослих пасажирів та водій розташувалися в Action з комфортом. Об’єм багажного відділення 485 літрів.