Авторемонт+

Заміна олії та свічок Mitsubishi Lancer X

Заміну відпрацьованого масла у двигуні автомобіля Mitsubishi Lancer X найкраще проводити на прогрітому, проте заглушеному двигуні. Ідеальний варіант – почати ремонт мітсубісі відразу після поїздки, поки олія залишається теплою. Крім того, важливо відзначити, що із заміною олії, автовласнику належить замінити і масляний фільтр. Отже, перше, що потрібно зробити – це зняти захисну кришку з маслозаливної горловини.

Після цього за допомогою ключа “на 13” слід послабити пробки отвору. Для того, щоб у вас помістилося все відпрацьоване масло в одну ємність, вам знадобиться щось об’ємом не менше 4,5 літра. Зливний затор можна буде відвернути без спеціального інструменту, вручну. Відпрацьованому маслу потрібно дати не менше 10 хвилин для того, щоб воно повністю витекло з резервуара.

Варто виявляти особливу обережність, адже машинне масло, як ми пам’ятаємо, залишається гарячим. Після того, як зливний отвір спорожнів, пробку загортаємо на вихідну позицію. За допомогою знімача нам доведеться послабити затягування самого фільтра і відвернути його. Знову ж таки, вручну. Посадкове місце на двигуні під фільтр необхідно ретельно прочистити. Кільце ущільнювача нового фільтра покриваємо новим моторним маслом. Загортаємо та затягуємо фільтр від руки, без допомоги спеціального інструменту. У маслозаливну горловину ллємо олію дуже невеликими порціями, ретельно контролюючи рівень за допомогою щупа.

Після цього можна спробувати запустити двигун. Зверніть увагу на інформаційний дисплей – тут має зникнути повідомлення, що сигналізує про те, що система мастила несправна. Повторно слід перевірити рівень олії.

У тому випадку, якщо об’єм двигуна на Mitsubishi становить 1,5 літра, масляний фільтр можна буде відвернути зверху.

На автомобілях, оснащених автоматичною коробкою передач або двигунами, об’єм яких варіюватиметься від 1,8 до 2,0 літрів, масляний фільтр зручніше відвернути знизу.

Ремонт mitsubishi, що полягає в заміні свічок запалювання, проводите, навпаки, на не розігрітому, холодному двигуні при відключеному запаленні. Затягувати свічки запалювання потрібно моментом близько 15-20 Нм. В іншому випадку надмірна затяжка свічок призведе до того, що різьблення в отворах для свічок може бути пошкоджене.

Якщо роботи ведуться на модифікації Mitsubishi з двигуном 1,5 літра, майстру потрібно буде зробити зусилля, потягнувши пластикову захисну кришку двигуна вгору. Після цього потрібно буде зняти втулки кришки, виконані з гуми.

Безпосередньо встановлення свічок – її необхідно наживити та обережно повертати, для цього використовуючи інструментальну головку, оснащену подовжувачем. Обертати головку необхідно рукою, без комірця, щоб уникнути захід свічки в різьблення з перекосом. У подібних випадках, коли свічка заходить не по різьбленню, ви зможете відчути сильно опір обертанню. Витягніть свічку назад, ретельно очистіть різьблення та повторно її загортайте.

Mitsubishi, оснащені двигунами 2.0 л і 1.8 – за допомогою ключа “на 10” вивертаємо три болти. Після цього витягаємо з паз пластикову кришку, що закриває свічки запалювання та котушки.

Натискання на фіксатор і колодка проводів виявляється від’єднана від котушки запалювання. Гвинт, яким кріпиться котушка, необхідно відвернути за допомогою головки “Е-10”.